Wstęp do aplikacji
Wprowadzenie do obsługi w 4 punktach
1. Stwórz listę kategorii

Kliknij: Kategoria
W otwartym oknie w ostatnim wierszu jest zielony przycisk:
+Dodaj: Nową kategorie Print screen kategorie

Wypełnij pole podając nazwę kategorii i kliknij:
+Dodaj

Print screen kategorie

Po wprowadzeniu kategorii jest dodawana do lity.

Print screen kategorie

2. Dadaj produkt

Kliknij: Po zakupach
W otwartym oknie w ostatnim wierszu jest przycisk:
+Dodaj: Nowy produkt Print screen kategorie

  1. Podaj nazwę produktu.
  2. Określ jednostkę miary.
  3. Podaj aktualny stan w spiżarni.
  4. Określ ilość żelaznego zapasu.
  5. Wybierz kategorie.
  6. Kliknij +Dodaj

Print screen kategorie

Po wprowadzeniu produktu jest dodawany do listy.

Print screen kategorie

3. Na zakupy Go!

Kliknij: Na zakupy
W otwartym oknie jest wyświetlana lista zakupów, jest ona generowana automatycznie. Print screen kategorie

Program określa minimalną ilość potrzebną do uzupełnienia żelaznego zapasu. Podczas robienia zakupów można odznaczyć zrealizowane pozycje.

4. Powrót z zakupów

Kliknij: Po zakupach
W kolejnych wierszach są wpisane produkty, Print screen kategorie

  1. Odnajdź produkt
  2. Podaj zakupioną ilość i kliknij:
    +Dodanie

Zaktualizuje się stan spiżarni. Uwaga!: Wykonuj działania po kolei.

Na początku był problem

  • Trudność w szybkim przygotowaniu listy zakupów.
  • Kłopotliwe pytanie na zakupach: "Czy mamy jeszcze cukier?".
  • Zakup tego czego jest pod dostatkiem, bo akurat było w promocji.
  • Zapomnienie o zakupie rzadko używanego brakującego produktu.
  • Kłopotliwy spis stanu spiżarni, na kartkach lub w Excelu.
  • Zwiedzanie całego sklepu by sobie przypomnieć co jeszcze miałem kupić.
Rozwiązanie problemów - startowa idea
Idee aplikacji opiera się na założeniu, że w domu lub kuchni jest wydzielona przestrzeń na spiżarnię, w której przechowuje się produkty spożywcze o długim czasie przydatności. Produkty z spiżarni są wyjmowane całymi opakowaniami do kuchni, w której następuje ich utylizacja. Gdy stan produktu w spiżarni spada poniżej bezpiecznego progu, generowana jest lista zakupów.

Podstawowe funkcję aplikacji:
  • Łatwy i prosty podgląd stanu spiżarni.
  • Automatycznie generowana lista zakupów.
  • Lista zakupów zawsze pod ręką, w smartfonie lub wydrukowana na papieże.
  • Łatwe i proste dodawanie zakupionych produktów do spiżarni.
  • Łatwe i proste zdejmowanie produktów z stanu spiżarni.
  • Łatwe i proste edytowanie i usuwanie produktów z stanu spiżarni.
  • Możliwość obsługi spiżarni na telefonie i komputerze.
  • Wygodne sortowanie po własnych kategoriach
W trakcie implementacji

Sugestie pierwszych testerów są ustawione priorytetowo

  1. Dodanie możliwości wyszukiwania produktów po nazwie.
  2. Poprawa wyglądu aplikacji na smartfonie by był wygodniejszy.
  3. Rozwój konta użytkownika o możliwość zmiany hasła.